terapeuci
Urszula adamiec-Krzyska
neurologopeda kliniczny, pedagog specjalny
Ukończyłam studia na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu na kierunku: Neurologopedia kliniczna z Wczesną Interwencją Logopedyczną.
Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku Logopedia na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie a także
studiów magisterskich na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i
Przedszkolna na tej samej uczelni.
Jestem także Pedagogiem Specjalnym w zakresie Edukacji i wspomagania dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera.
kompetencje
Doświadczenie w pracy logopedy zdobywałam podczas praktyk, stażu oraz pracy w Centrum Metody Krakowskiej pod okiem certyfikowanych terapeutów. Prowadziłam terapię indywidualną dzieci z zaburzeniami rozwojowymi: autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa, alalią, dyslalią, afazją, wadami genetycznymi. Prowadziłam turnusy terapeutyczne oraz przygotowywałam oraz wykonywałam autorski program Warsztatów Nauki Czytania Metodą Symultaniczno-Sekwencyjną.
Pracowałam jako logopeda w Przychodni Lekarskiej w Bilczy oraz w Krajowym Towarzystwie Autyzmu w Kielcach. Posiadam doświadczenie na stanowisku nauczyciela wspomagającego uczniów z autyzem/zespołem Aspergera w szkole podstawowej i gimnazjum.
Odbywałam praktyki w prywatnych gabinetach logopedycznych na terenie Krakowa i Wrocławia, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym pn. „Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych” w Krakowie przy ul. Szopkarzy, Przychodni Leczniczo-Rehabilitacyjnej Otto-Prodent we Wrocławiu, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Wierzbicach, Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym na Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej we Wrocławiu, Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu oraz Szpitalu Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Vratislavia Medica.
Posiadam uprawnienia do posługiwania się wystandaryzowanymi narzędziami do badania logopedycznego, słuchu fonemowego oraz umiejętności czytania.
Na bieżąco staram się podnosić swoje kwalifikacje w ramach szkoleń i konferencji:

- Innowacyjne metody elektrostymulacji w logopedii - mgr Ewa Wojewoda, mgr Aleksandra Kaczyńska
- Szkolenie dla Providerów Systemu Neuroflow - Aktywny Trening Słuchowy
- Diagnoza i leczenie zaburzeń stawów skroniowo-żuchwowych w praktyce logopedy i neurologopedy - mgr Damian Stucki
- Karmienie wcześniaka i małego dziecka – współczesne trendy i praktyka - mgr Marta Karwot-Pięta
- Terapia manualna w gabinecie logopedycznym - dr Marian Majchrzycki
- Masaż logopedyczny z wykorzystaniem innowacyjnych pomocy specjalistycznych - mgr Aleksandra Kaczyńska
- Terapia miofunkcjonalna w praktyce - mgr Aleksandra Rosińska
- Czytanie uczetsniczące jako innowacja dla rozwoju mowy dziecka - mgr Anna Wójcik
- Werbogesty - od gestu do słowa i będzie rozmowa - mgr Agata Gładowicz-Bojarska
- SMURF - Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
- Mowa czy rozmowa? Aktywności kształtujące komunikację werbalną - mgr Joanna Wójtowicz-Pałasz
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych; dr Anna Regner
- Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? – diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych - dr Marzena Machoś
- Metoda Werbo-Tonalna cz.1 - Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej - dr Anna Prożych
- Terapia neurobiologiczna dla początkujących - prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania w przedszkolu, prowadzący: mgr Agnieszka Bala
- Test SON-R 2,5-7 – badanie i interpretacja wyników - prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska
- Ćwiczenia funkcji motorycznych, wzrokowych i słuchowych - mgr Agnieszka Bala
- Szkolenie uprawniające do badania kwestionariuszem KOCP – diagnoza i terapia trudności w czytaniu i pisaniu – Metoda Strukturalna
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych - prof. UP dr hab. Marta Korendo, dr Katarzyna Sedivy-Mączka
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) - dr Zdzisława Orłowska-Popek
- Autorska metoda terapii rotacyzmu i pararotacyzmu - mgr Jacek Asperski
- Alalia (opóźniony rozwój mowy, SLI) – diagnoza i terapia - dr Ewa Bielenda-Mazur
-
Praca z dzieckiem autystycznym, edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – warsztat praktyczny - mgr Agnieszka Bala
-
Diagnoza i terapia afazji u osób dorosłych - dr Anna Siudak
- Szkolenie uprawniające do diagnozowania dzieci testem KOLD – ocena rozwoju mowy dziecka od 1 miesiąca życia do końca 9 roku życia
- Szkolenie uprawniające do diagnozowania dzieci testem KOSF – ocena słuchu fonemowego u dzieci od 3 do 7 roku życia






Kinga Jaworska
logopeda, audiolog, protetyk słuchu
Jestem dyplomowanym logopedą, audiologiem i protetykiem słuchu. Ukończyłam studia na kierunku logopedia z audiologią o specjalności klinicznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej oraz Medyczne Studium Zawodowe im. S.Liebharta w Lublinie, uzyskując tytuł protetyka słuchu.
Doświadczenie zawodowe na stanowisku logopedy zdobyłam prowadząc indywidualne terapie i zajęcia grupowe z dziećmi z uszkodzonym narządem słuchu oraz z dziećmi z wadami wymowy w Instytucie Logopedycznym w Lublinie, w Przedszkolu nr 4 w Lublinie, oraz w Zespole Szkół nr 12 w Lublinie jako wolontariusz.
Odbyte praktyki w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 4 w Lublinie, w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach oraz praca w Studio Słuchu Echo w Lublinie na stanowisku protetyka słuchu, pozwoliły na zdobycie wiedzy i doświadczenia z zakresu wykonywania profilaktycznych badań słuchu oraz protezując osoby ze zdiagnozowanym niedosłuchem.
Biorę udział w szkoleniach oraz konferencjach, które pozwalają na ciągłe zdobywanie wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji.
- Metoda krakowska: Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Terapia dzieci z wadą słuchu
- Dyslalia OMR, a AFAZJA
- Akademia surdologopedy
- Połykanie w ujęciu praktycznym

- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metodywerbo-tonalnej
- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metodywerbo-tonalnej
- Logorytmika – ruch słuch słowo
- Wykorzystanie masażu Shantala w terapii logopedycznej
- Rola stymulacji dotykowej w rozwoju dziecka
- APD – diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego jako nowespektrum zaburzeń na poziomie CUN
- Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem
Justyna Pietrasiak
neurologopeda, audiolog
-
Jestem absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach logopedia oraz logopedia z audiologią. Aktualnie kończę neurologopedyczne studia podyplomowe na Uniwersytecie Łódzkim. Od początku mojej drogi logopedycznej byłam aktywnym członkiem Studencko-Doktoranckiego Logopedycznego Koła Naukowego Uniwersytetu Łódzkiego, na którego łamach brałam udział w wielu konferencjach naukowych, warsztatach i szkoleniach logopedycznych. Wiedzę i pierwsze doświadczenie w pracy z pacjentem zdybywałam podczas licznych praktyk zawodowych (m.in. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Łodzi, Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Wojskowej Akademii Medycznej w Łodzi, Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 1 im. Norberta Barlickiego w Łodzi oraz Fundacji z ASPI-racjami). Ponadto miałam okazję prowadzić terapię logopedyczną pod opieką specjalistów z dziedziny logopedii w ramach Laboratorium Logopedycznego. Doświadczenie w pracy na stanowisku logopedy zdobywałam pracując w Przedszkolu Miejskim nr 54 w Łodzi, Technikum nr 3 w Łodzi oraz Prywatnym Gabinecie logopedycznym Logostra na terenie Łodzi.